Κατασκευή Ιστοσελίδας

Η  συνέντευξη εργασίας για έναν ρόλο ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της θέσης που θέλετε. Σε τελική ανάλυση, μια συνέντευξη προσφέρει την ευκαιρία να κάνετε μια καλή εντύπωση στον πιθανό εργοδότη σας και να τοποθετήσετε τον εαυτό σας ως κορυφαίο υποψήφιο.

Για να προετοιμαστείτε για τη συνέντευξή σας, σκεφτείτε να φτιάξετε τις απαντήσεις σας, σε γενικές ερωτήσεις καθώς και πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με την εμπειρία και τους στόχους του ψηφιακού μάρκετινγκ. Σε αυτό το άρθρο, συζητάμε κοινές ερωτήσεις για συνέντευξη ψηφιακού μάρκετινγκ για να σας βοηθήσουμε να εξασκηθείτε.

Γενικές ερωτήσεις συνέντευξης

Αυτές οι γενικές ερωτήσεις βοηθούν την ομάδα πρόσληψης να σας γνωρίσει και να μάθετε για το ενδιαφέρον σας για τη θέση:

-Μπορείτε να μας πείτε για τον εαυτό σας;
-Τι σε παρακινεί να κάνεις το καλύτερο;
-Ποιο είναι το μεγαλύτερο επίτευγμά σας;
-Ποια είναι τα μεγαλύτερα δυνατά σου σημεία;
-Ποιες είναι οι μεγαλύτερες αδυναμίες σας;
-Τι σας ενδιαφέρει περισσότερο για αυτήν τη θέση;
-Γιατί σκοπεύετε να αφήσετε την τρέχουσα δουλειά σας;
-Γιατί θέλετε να εργαστείτε για τον οργανισμό μας;
-Γιατί να σας προσλάβει η εταιρεία μας;
-Πού οραματίζεστε τον εαυτό σας σε πέντε χρόνια;

Συνεντεύξεις ερωτήσεις σχετικά με την εμπειρία και το ιστορικό

Αυτές οι συγκεκριμένες ερωτήσεις για τη βιομηχανία βοηθούν την ομάδα πρόσληψης να αξιολογήσει τα προσόντα σας και να καθορίσει εάν οι στόχοι σας ευθυγραμμίζονται με αυτούς του οργανισμού:

-Ποιες ψηφιακές πλατφόρμες μάρκετινγκ και λογισμικό χρησιμοποιείτε;
-Τι σας αρέσει περισσότερο στο ψηφιακό μάρκετινγκ;
-Τι σας αρέσει λιγότερο για το ψηφιακό μάρκετινγκ;
-Ποια είναι η φιλοσοφία ψηφιακού μάρκετινγκ;
-Μπορείτε να περιγράψετε τη μεγαλύτερη επιτυχία σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ;
-Μπορείτε να συζητήσετε τη χειρότερη αποτυχία σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ; Πώς το επιλύσατε και τι μάθατε;
-Πώς παρακινείτε την ομάδα ψηφιακού μάρκετινγκ να κάνει τα καλύτερα;
-Ποια νομίζετε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στο ψηφιακό μάρκετινγκ και πώς το αντιμετωπίζετε;
-Ποια πιστεύετε ότι είναι η επόμενη μεγάλη τάση στο ψηφιακό μάρκετινγκ;
-Ποιες είναι οι πιο σημαντικές ιδιότητες για έναν ψηφιακό έμπορο;

Εις βάθος ερωτήσεις συνέντευξης

Αυτές οι σε βάθος ερωτήσεις επιτρέπουν στην ομάδα πρόσληψης να κατανοήσει την πλήρη έκταση των δεξιοτήτων σας και να αξιολογήσει τον τρόπο αντιμετώπισης κοινών προβλημάτων στην εργασία:

-Ποιες ψηφιακές πλατφόρμες μάρκετινγκ και λογισμικό χρησιμοποιείτε;
-Εστιάζετε στο εισερχόμενο ή εξερχόμενο ψηφιακό μάρκετινγκ;
-Εξηγήστε μια αποτελεσματική διοχέτευση πωλήσεων που δημιουργήσατε.
-Έχετε εμπειρία με τον αυτοματισμό μάρκετινγκ;
-Μπορείτε να συζητήσετε πώς προσεγγίζετε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης;
-Πείτε μας για την εμπειρία σας με τη δημιουργία προϋπολογισμών ψηφιακού μάρκετινγκ.
-Εξηγήστε πώς γνωρίζετε ότι μια καμπάνια δεν είναι επιτυχής.
-Πώς αντιμετωπίζετε αρνητικά σχόλια σχετικά με την εταιρεία ή τον πελάτη σας;
-Έχετε οδηγήσει σε συνεργατικές καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ;
-Συζητήστε μια στιγμή που η ομάδα σας δεν συμφώνησε μαζί σας.

Με την πρακτική λοιπόν, μπορείτε να πετύχετε στην επόμενη συνέντευξη για υποψήφιος ψηφιακού μάρκετινγκ. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δείγματα ερωτήσεων καθώς προετοιμάζεστε να παρουσιάσετε τον εαυτό σας ως τον καλύτερο δυνατό υποψήφιο για τη δουλειά.. Και καλή επιτυχία!

Από Feel the Web

Μετάβαση στο περιεχόμενο